Συχνές Ερωτήσεις

glassdrive

Έχετε κάποια ερώτηση; Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας:

  • Ερώτηση
  • Έχω σπασμένο τζάμι στο αυτοκίνητο μου και έχω θραύση κρυστάλλων στο συμβόλαιο μου.  Τι θα πρέπει να κάνω;
  • Απάντηση
  • Θα καλέσετε στο 210 5593976 (από κινητό ή σταθερό) και θα κάνετε μια δήλωση δίνοντας κάποια στοιχεία που θα σας ζητηθούν όπως πχ. σφαλιστική εταιρία, ονοματεπώνυμο, μάρκα μοντέλου αυτοκινήτου κλπ. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς.

 

  • Ερώτηση
  • Γιατί ζητάτε τόσα πολλά στοιχεία όπως πχ το ΑΦΜ μου την ώρα που κάνω δήλωση;
  • Απάντηση
  • Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα ώστε να γίνει η αναγγελία της ζημιάς στην ασφαλιστική σας εταιρία.

 

  • Ερώτηση
  • Σε πόση ώρα θα με καλέσετε; Θα φτιαχτεί σήμερα το τζάμι μου;
  • Απάντηση
  • Θα σας καλέσουμε σήμερα μόλις πάρουμε έγκριση απο την ασφαλιστική εταιρία σας, για να συννενοηθούμε για το ραντεβού. Εφόσον το κρύσταλλο υπάρχει στην αποθήκη μας, θα εξυπηρετηθείτε άμεσα.

 

  • Ερώτηση
  • Θα πληρώσω κάτι εγώ;
  • Απάντηση
  • Ανάλογα με το ασφαλιστικό σας συμβόλαιο. Εφόσον έχετε θραύση κρυστάλλων στο συμβόλαιο σας ενδέχεται να μην πληρώσετε τίποτα γιατί καλύπτεστε από την ασφάλεια σας.

 

  • Ερώτηση
  • Το συνεργείο που θα πάω είναι κοντά στην περιοχή μου;
  • Απάντηση
  • Υπάρχουν 66 σταθμοί Glassdrive αλλά και περισσότεροι από 100 εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα. Ο συνεργάτης που θα σας καλέσει για το ραντεβού θα σας ενημερώσει γι’ αυτά και μαζί θα επιλέξετε το σημείο που σας εξυπηρετεί.

 

  • Ερώτηση
  • Το κρύσταλλο που θα τοποθετήσετε θα είναι το ίδιο με αυτό που έχει το αυτοκίνητό μου;  Θα είναι «γνήσιο»;
  • Απάντηση
  • Η Glassdrive ανήκει στη Saint-Gobain, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Για τον λόγο αυτό, στη Glassdrive τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα απευθείας από τον προμηθευτή του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σας.  Η διαφορά με το κρύσταλλο που «φοράει» το αυτοκίνητο σας, είναι ότι δεν θα φέρει το λογότυπο της μάρκας του αυτοκινήτου σας, καθώς την άδεια χρήσης του λογότυπου αυτού έχει μόνο ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.  Συνεπώς το κρύσταλλο που θα σας τοποθετήσουμε είναι «γνήσιο» και συνοδεύεται απο πιστοποιητικό γνησιότητας.

 

  • Ερώτηση
  • Τι σημαίνει γνήσια κρύσταλλα αυτοκινήτων;
  • Απάντηση
  • Γνήσια κρύσταλλα θεωρούνται αυτά τα οποία έχουν κατασκευαστεί με τις ίδιες μεθόδους τις ίδιες ποιοτικές προδιαγραφές και στα ίδια εργοστάσια με τα κρύσταλλα που «φοράει» το αυτοκίνητο από την αυτοκινητοβιομηχανία.

 

  • Ερώτηση
  • Υπάρχει διαφορά μεταξύ των εργοστασίων που παράγουν κρύσταλλα αυτοκινήτων;
  • Απάντηση
  • Υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των εργοστασίων που παράγουν κρύσταλλα αυτοκινήτων. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να χρησιμοποιείτε πάντα Γνήσια Κρύσταλλα τα οποία έχουν τις εργοστασιακές προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σας.  

 

  • Ερώτηση
  • Πώς θα πάω στο συνεργείο με σπασμένο παρμπρίζ κυρίως όταν βρέχει, υπάρχει περίπτωση να μπεί νερό;
  • Απάντηση
  • Το παρμπρίζ είναι πολυστρωματικό κρύσταλλο, δηλαδή αποτελείται απο δύο φύλλα γυαλιού με πολυβινυλική μεμβράνη (PVB) στη μέση και ραγίζει μόνο το εξωτερικό φύλλο.  Το ράγισμα στο κρύσταλλο μπορεί να προχωρήσει κι άλλο, αλλά δεν πρόκειται να πέσει, αλλά ούτε και να μπεί νερό.  Μπορείτε να το κινήσετε άφοβα.

 

  • Ερώτηση
  • Πότε μπορώ να επισκευάσω το παρμπρίζ μου;
  • Απάντηση
  • Το παρμπρίζ μπορεί να επισκευαστεί εφόσον το σπάσιμο δεν είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα 2 ευρώ και δεν βρίσκεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

 

  • Ερώτηση
  • Γιατί και πότε πρέπει να αντικαταστήσω το παρμπριζ μου;
  • Απάντηση
  • Το παρμπρίζ αντικαθιστάται σε περίπτωση που δεν είναι επισκευάσιμο δηλ το σπάσιμο είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα 2 ευρώ ή βρίσκεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Παράλληλα μια μελέτη έδειξε ότι μετά τα 150.000 χλμ το παρμπρίζ χάνει τις αρχικές του ιδιότητες μειώνοντας έτσι την ασφάλεια σας. 

 

  • Ερώτηση
  • Μπορώ να εξυπηρετηθώ το Σάββατο;
  • Απάντηση
  • Οι περισσότεροι σταθμοί GLASSDRIVE είναι ανοιχτοί το Σάββατο ενώ το ωράριο λειτουργίας διαφέρει ανά περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείστε με την γραμμή εξυπηρέτησης 210 5593976 (από κινητό ή σταθερό).

 

  • Ερώτηση
  • Μπορούν να επισκευαστούν τα πλαϊνά και πίσω κρύσταλλα;
  • Απάντηση
  • Εφόσον τα κρύσταλλα είναι πολυστρωματικά (διπλό τζάμι με φιλμ PVB στη μέση) μπορούν να επισκευαστούν, συνήθως όμως τα πλαϊνά είναι μονά κρύσταλλα τα οποία όταν σπάσουν θρυμματίζονται.

 

  • Ερώτηση
  • Πόση ώρα χρειάζεται για την επισκευή και την αντικατάσταση του κρυστάλλου; 
  • Απάντηση
  • Η επισκευή χρειάζεται περίπου 30 λεπτά και η αντικατάσταση περίπου 3 ώρες.

 

  • Ερώτηση
  • Μπορώ να πλύνω το αυτοκίνητο μου αμέσως μόλις αντικαταστήσω το παρμπρίζ;
  • Απάντηση
  • Προτείνουμε να περιμένετε 48 ώρες από την τοποθέτηση του παρμπρίζ πριν πάτε το αυτοκίνητο στο πλυντήριο.