You are here

You are here

    Νέα Συνεργασία GLASSDRIVE® με την GENERALI

    Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση, η GLASSDRIVE® και η GENERALI, ανακοινώνουν την έναρξη της επίσημης συνεργασίας τους στον τομέα της αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου. Με τη συνεργασία αυτή, οι πελάτες της GENERALI θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται με ένα απλό τηλεφώνημα από το πανελλαδικό δίκτυο της GLASSDRIVE®, το οποίο αποτελείται από 39 επίσημους σταθμούς, 15 κινητές μονάδες και πάνω από 80 συνεργάτες, απολαμβάνοντας μοναδικές υπηρεσίες, όπως:

    • Άμεση εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών για επισκευή παρμπρίζ ή/και αντικατάσταση των κρυστάλλου (παρμπρίζ, πλαϊνά, φινιστρίνια κλπ) τους
    • Δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω κινητής μονάδας στον χώρο που επιθυμούν
    • Πιστοποίηση της γνησιότητας των κρυστάλλων
    • Εγγύηση εργασίας «εφ’ όρου ζωής»

    Η GENERALI κατέχει ηγετική θέση στην Ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά. Με την οικονομική της ισχύ, την ευρεία γκάμα ασφαλιστικών προγραμμάτων που διαθέτει, η GENERALI έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη πάνω από 65 εκατομμυρίων πελατών παγκοσμίως. Είναι ένας από τους σημαντικότερους οργανισμούς παγκοσμίως και αποτελεί μια ισχυρή οικονομική δύναμη που στηρίζεται σε ένα δίκτυο αποτελούμενο από 80.000 υπαλλήλους.

    Στην Ελλάδα η GENERALI είναι η παλαιότερη ασφαλιστική εταιρία. Με πάνω από 125 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και με δυναμική συμμετοχή στην οικονομική ζωή και στην ανάπτυξη της χώρας, έχει καθιερωθεί στην ασφαλιστική αγορά, ως μια σημαντική δύναμη, ικανή να ανταποκριθεί και στις πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις της εποχής.

    Mε γνώμονα πάντα την άριστη εξυπηρέτηση του ασφαλιζόμενου και εγγύηση την οικονομική ευρωστία και τη διεθνή γνώση της, η GENERALI παρέχει εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις, μέσα από μια μεγάλη επιλογή σύγχρονων και ευέλικτων προϊόντων και με την υποστήριξη ενός άρτια οργανωμένου δικτύου πωλήσεων.

    Με στρατηγική ανάπτυξης και ξεκάθαρο πλάνο δράσης, η Εταιρεία επιλέγει προσεκτικά τους συνεργάτες της και καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλιστές της. Τους στηρίζει με συστηματική εκπαίδευση υψηλών προδιαγραφών και επιμένει στην εφαρμογή του εταιρικού οράματος και της πελατοκεντρικής πολιτικής.

     

    Ζημιά κρυστάλλου

    rightside_photo

    Κλείστε ένα ραντεβού. Οι άνθρωποι μας θα χαρούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας!

    Κλείστε ένα ραντεβού
    Φροντίζουμε για τα πάντα!

    rightside_arrow